2025.06.30
西井真祐子准教授は、2025年5月28日にスペインで開催された 2025 European Marketing Academy Conference(EMAC 2025)にて、製品デザインにおける擬人化性をラグジュアリーブランドのマーケティング戦略にどう活用すべきかに関する追加実証結果を発表しました。
あわせて、同准教授は同学会の 「Luxury Brands & Products」セッションでセッションチェア を務め、議論を主導しました。
研究成果の一部は、以下のプロシーディングでご覧いただけます。
https://www.emac2025conference.org/r/default.asp?iId=JJHLMD
Associate Professor Mayuko Nishii presented new empirical findings at the 2025 European Marketing Academy Conference (EMAC 2025), held in Spain on 28 May 2025. The presentation focused on how luxury brands can strategically leverage anthropomorphism in product design.
In addition to presenting her research, she also served as Session Chair for the “Luxury Brands & Products” session, guiding scholarly discussion throughout the panel.
A portion of her findings is available in the conference proceedings:
https://www.emac2025conference.org/r/default.asp?iId=JJHLMD